睇左人地個日記''
真系有小小[感觸__''>3<
從來刀口吾會免強每一段感情''
正所謂..免強無幸福'xd*!
呢句永遠也也..正確的=]]
單身__是一個好開始''
情侶們永遠所講的承諾''
是騙自己...還是騙你所愛的人/愛你的人..
說每一句''所謂承諾的人''
事先有沒有想過'''背後的後果和意義?XD'!
TO:豬
你要明白機會''緊本唔需要太過多..
往往機會''太多..只令人_太過放肆''
你講..你同佢一齊''佢會照顧你''對你好好,,
咁你忍唔忍受倒?''佢甘對你...
我估你''忍唔倒...什至有時扮唔知''XD!*
就算你問幾多個人''[值唔值得去原諒''?]
唔好話所有人都答;;唔值得'''
但起碼10%...有7-8 刀系甘答LOR''
不過講真果句''始終呢段感情經歷左甘多既野''
話放棄.,..一定會唔捨得''同埋唔想''XD*!
我亦都覺得''呢段感情如果無左''好可惜...
但系往往''就系甘難選擇'*!
拍拖刀系為左想得到人既照顧同埋鍚''同埋開心..
既然拍拖系會令到你..唔開心''喊..XD*!
甘又值得咩?''
鍾意一個人''唔洗犧生甘多嫁''
仲有呀''喊系唔可以解決毎一個問題''
女仔既眼淚 系唔可以亂用''
如果系甘...女仔既眼淚就無作用''XD*!
而家諗番起,,.上次真系好傻''喊成咁==''
有無聽過''[他不準我哭]呢隻歌?''
裡面既歌詞''[分手都要有一臉笑容
淚水忍得到 方可進步 變作石頭粗糙]
呢DD野你自己慢慢去諗..
永遠系無後悔呢樣嫁''XD*!
你都知當初既我嫁''?>3<
愛情''系無一世..我地友誼 就實可以''^^
要努力考好呢個試..
就當呢個 系我對你地既承諾''你都系喔..
記主''我地曳曳之如''系叻嫁XD!*
我簽果份合約 果震''真系好懷疑自己做唔做倒..
但有你地系到''我知自己實掂嫁..
FROM: 木碧
畢業後 永遠也是知已''老友..XD*!
好友OR知已 不需太多''有著你們..便足夠''
|