- ♥;`小碧 }*!
 
 
MORE...


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


               :: 最新日誌 ::
黑人憎;;;
唔好嬲La-' BABY;;;
系呢?自私呢我-' 怕...
9個月喇;;;;I LOVE YO...
超級無聊;;;;


                :: 訪客言 ::
最近三個月尚無任何留言


 
2006 年 6 月 2 日  星期五 晴天
簡單就是美,,.

今日星期五..出YES''XD!*

好期待口牙>3<

聽日去BBQ''不過如果聽日落雨__*就無得去LOR''

到時大家一定實好失望啦'''

希望口吾好落啦...

仲有希望去CAMP果三日''都唔好落雨姐~∼

今日數學堂果震'''無啦啦講上一年我地果班果條友仔''

果條友  讀多年==''五年級..

無奈啦''甘都制...

我堂堂刀系到發白日夢''XDD!**

我無啦啦記番起''細峰同我講過既野..

佢話  對所有人都要有防心''

因為世上口吾會有人真心真意**

可能終會有日  出賣你__!*

仲有..鍾[意一個人''要有保留''XD*!

無論佢而家對幾好''幾好...

但系口吾會擔保 將來繼續會''

人一定會有自私'''系好既自私  定衰衰既自私''

就永遠都口吾會有人知既..

因為你口吾會有預感的'''

所以你要對人人都要有防心''XD!*

琪實__*!我從黎刀口吾多會對人有太大既防心..

諗倒咩*!就講咩..直腸直肚''

想做什么  就做什么...口吾用腦 諗野''

這樣的人   才是我'''

我真系好想知..點解(生活口吾可以簡簡單單)??''XD*!

簡簡單單的生活,,..口吾咪會開心好多的么?''

木碧...只喜歡簡簡單單的生活'''

刊登時間︰2006-06-02 04:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]