| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 2 月 7 日 星期四  |
| 叮叮叮叮﹏正月到囉 |
分類: 未分類 |

月下•親吻
哈哈><錫晒媽咪><”
今日新年爆開心啊(某:你性格不是這啊)
好彩今年唔洗食盆菜,D盆菜好難食啊。
今日有幾千蚊利是收,好正啊∼
上年6000架‥‥‥‥‥‥
新年快樂∼心想事成∼身體健康∼
|
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
| 開心年三十 |
分類: 未分類 |

年三十到,新年快樂。
今天開心,親友吃飯。
有壓歲錢,是$一千。
愛上跑跑,就有點數。
唔知大家又有幾多壓歲錢哩?
祝大家新年開心∼ |
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
| 遲了發上就短點吧 |
分類: 未分類 |

良久不見•青蛙王子。
今天悶屎•只要利是。
係年廿幾•就黎新年。
不要開心•只要利是。
就係咁多•各位再見。 |
2008 年 2 月 4 日 星期一  |
| 快活﹏樂趣 |
分類: 未分類 |

我係一個毛孩子,今天改左觀念。
我今天心情勁好‥‥‥打算用口語寫啦。
我人仔細細,真人就冇男友既,
但係網上就有個哎呀男友:雀仔。
我地日日玩埋一堆,成日一齊跑,
有點數同對方分享,有利是派$80俾佢。
我地呀媽覺得我地係毛孩子,由我地網上戀。
我地雖然現實唔愛真人,但係一齊玩幾正架。
希望大家祝我地真正戀上啦‥‥‥拜拜。
(今日幾短,聽日寫長d) |
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
| 永別的一刻,是世上最苦的事 |
分類: 未分類 |
<--跑方面的網友畫的(熊貓雪兒)
永別的一刻,是世界上最苦的事。
活在世上,說有多好就有多好。
但是,生存的意義又是什麼呢?
色鬼會說:為了性愛。
科學家會說:為了探究。
遊手好閒的人會說:為了享樂。
我至現在為止,經聽過不少意義了。
生、老、病、死,是人生中必經的。
但是,大家有想過當中的過程嗎﹖
生,是人間樂事。
象徵人生的開始。
老,是過了幾十年後的事。
到時青春期一些變化失去,
老人可以退休,享受生活。
病,任人也不想得到。
它給人憂傷,讓人為至親擔心。
死,更加沒有人希望。
死對某些青年來說很普通,但死的結果蠻嚴重。
親友為你傷心,你也不可能回家。
就像一個石像般,無法再見世面。
唉‥‥‥就享受一下什麼是快樂,
什麼是相聚吧。人生存期不長,
大家就在今年起,好好享受人生吧^^ |
|