其實故事中的這封信就是我的感覺。
這故事係我幾日前寫的,我寫這故事就等於我的感覺。
兩星期前我同一位同班好友傾電話傾到快要哭,因為係嗰一刻我已經唔想留係香港我有衝動去同我媽媽講我想加拿大,因為我覺得香港已經冇任何值得我去留戀,但我同學問我係咪為左佢?我話我唔知呀好煩呀!佢話姑果係為佢而走你唔值得,但我最後亦都把返加拿大的念頭打消la...因為我知道我走會有人開心同時都有人唔開心!
我走就要放棄我現在的生活,放棄我的好友,放棄好多好多,所以我最後都冇同媽媽講我想走。
暱稱: love性別: 女國家: 香港
訪客留言