Forever  Love

2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


唉!好煩呀!

!好煩呀!同佢分咗手點解對佢仲有哪種感覺?咁我係咪仲愛佢?但係喺我同佢講分手,不過唔捨得佢的都係我。我好傻呀愛佢但又要同佢分手,不過佢個心已經唔係我到,留住佢佢都唔開心,所以我只好放手。愛一個人唔係要擁有佢,只要佢快樂,咁我就快樂。

 

但你仍愛我嗎???你唔愛我點解唔親口同我講???要我去感覺,要去開口講!!!我知講分手要比示愛雖要更大的勇氣,但我情願給一個我愛的人傷我心,我都唔想自己傷自己心呀!!!我只係想你同我講「分手」兩個字真係咁困難???

 

不過愛情係肓目的,可以好開心,可能好唔開心,好辛苦,好似我咁!!!

 

雖然我同你分咗手,但我仍會默默的去祝福你!!!

 

 

 

同佢分咗手點解對佢仲有哪種感覺?咁我係咪仲愛佢?但係喺我同佢講分手,不過唔捨得佢的都係我。我好傻呀愛佢但又要同佢分手,不過佢個心已經唔係我到,留住佢佢都唔開心,所以我只好放手。愛一個人唔係要擁有佢,只要佢快樂,咁我就快樂。

 

但你仍愛我嗎???你唔愛我點解唔親口同我講???要我去感覺,要去開口講!!!我知講分手要比示愛雖要更大的勇氣,但我情願給一個我愛的人傷我心,我都唔想自己傷自己心呀!!!我只係想你同我講「分手」兩個字真係咁困難???

 

不過愛情係肓目的,可以好開心,可能好唔開心,好辛苦,好似我咁!!!

 

雖然我同你分咗手,但我仍會默默的去祝福你!!!

 

 

 

 



« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 65 | »