今日10點半起身...梳洗,食早餐後,收到2表哥電話,,佢話黎我地屋企...
但我阿媽話唔洗..一陣會見到面先啦!!但結果2表哥真係黎左我屋企比月餅
跟住..我細佬同我daddy係樓下撞到2表哥帶佢地去答車...然後阿媽就去買月餅
食埋lunch,換3出門口...2點幾掛...去投票...然後去黃大仙
嘩!姨媽屋企好多人...姨媽,2表哥一家...大表哥同佢個女,2表哥同2表姐夫.大表哥同佢個仔女...
仲以為得姨媽一個添...坐and玩到差唔多4點就同細佬去地鐵站搵果個人賣書...然後返回姨媽屋企
坐and玩到5點就走,,,陪阿媽去街市,然後同細佬答車返廣源.諗住配鎖匙但係冇..回家,,6點幾
仲有中文功課未做呀!!! |