今日動漫節 (~^^~)..累- -zzz但係唔訓得呀!!><.........玩得開心d啦大家!!
今日出去玩灣岸,但係...小小悶啦~..打完機去網吧玩cs呀!!!我好開心..(~^^~)☆
今日夜晚先出街,去f1玩勁舞團...但係個情侶唔on囉= ="..好悶!!
二加得40$囉.......頭先有玩灣岸3d+..冇人vs囉.........☆﹡
二加係I-ONE....-[]-ZZZZ小小累啦~唔知打咩好?? 今日係星期二..回家啦~休息♂
今日好累!! 但係我想快d回家休息吓啦
本人可能唔出街有可能出啦~唔知道...-[]-zzzz☆