甘日系星期日拉! 聽日又吾想返學啊-.-
甘日我過的好悶啊!!!!!!!
又想出街又吾想出街甘~出左街都無野左拉唉~
響屋K傾電話同做埋D功課
-..-仲有我依+好肚餓啊
M記 M記 M記 我永遠愛著你^^
甘日好系都無咩也寫
你甘日飲左未?
甘日系情人节
可能有好都人到好期待依1"日 但系我好吾中意依1日
響條街個度有好多人都拖住個男朋友仔出街~
個陣真系好想要返個男朋友 唉~ 仲有花...同埋公仔....當然有朱古力^^
我甘日去完書法比賽就去左鑽石山.....去左Ella買左3十幾....再買左內衣少女$50
甘日都用左百幾
Ella有好多好多野我都想買啊@.@
好想快D到聽日
不過都要祝情人節快樂^^
唉"我甘日都系甘響學校無無聊聊甘上課~第2堂超悶*上完好似過左10年甘~又教得悶 聽日就系2月14情人節拉-..- 系我地依種單身人一個無聊日子 唉`我聽日要返學啊 之前我收左人地錢話幫人地參+書法比賽 希望吾會太遲放拉 吾知聽日有無人約我出街呢?