今日番到去" 見到佢鍾惠乂"佢又問佢拎msn牙" 佢勁cool"] 佢唔比牙" 我問牙秋佢會唔會中2我牙" 佢話:佢有愛人啦" 我好唔開心囉" 不過冇左佢又唔係唔得啵" 係唔係先?? 唔緊要啦=] 算啦"......(閱讀全文)
今日好早醒左" 仲要送牙b番學哇" 煩死啦" 番到學校好開心牙" 一番到去就見到佢啦" 牙鍾惠乂佢問佢拎msn"佢好衰哇"問佢拎msn都唔比" 哼* 唔知如果我問佢拎比唔比呢??! 希望比啦" 好"我聽日就問佢拎啦-.......(閱讀全文)