- -
今日好唔開心!
我同條女嗌左交.
佢話我冇時間陪佢.
我地而加係到冷戰緊.
好迷茫.....
唔知自己想點?
我都想同佢一齐,
但係我又想自己一個人冷靜吓,,,,,
唉, (-,-)/
我諗le段感情都差唔多結束,