"/{ 何 時 開 始 完 全 改 變}`◆MIKA
愛情如白內障..愛得愈濃.看得愈矇.愛得愈深..割得愈痛
愛情通常由單純開始..往往卻因複雜而終結
愛情無色..無形..無味; 卻教人又甜..又痛..又氣                                                                        
     
love520wing
暱稱: MIKA
性別: 女
地區: 元朗區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
好友名單
 
arting
bb_D
CARMAN
CAT..
CHRIS
CHris
ELaine..
FunFun..
HIN
Hky_ying"
怜奈
JIN
John
KAHLEN
KaI 小 PIN
KAMMY
KASIN.
Kelvin
Kin堅
KOF2
PING
PREEN
PREEN_CH
RACHEL
RUKA
SMiKIanNA
SuYi
Sze
tung
YANI
Yea
YiNg
yip希
天網灰灰
小慧
丫俊
丫溫
青蛙妹
迷戀♥欣
梓甄
雀夜
提子
楓YIP
楓葉
榮WING
豬仔誠
鋒仔
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 24
今日人氣: 0
累積人氣: 1179
 
 
 
  

2007 年 5 月 31 日  星期四
續集*`愛錯\"●了 會×\"很_痛
                              

d人好多都返哂黎”係得呀樂個d仲未返黎”個個都係到嘈”係到傾計”得我同呀瑩”仲有訓緊教個個男仔”仲有呀峰”
第1日返學就發生左咁多事啦”一陣都唔知點挨落去啦”等左咁耐”鍾於打鍾啦”miss好快就黎左啦”
miss:大家好呀”今日係第1日返學日”我係新黎既老師”我係miss chan”
miss chan講完之後”全班都冇人理佢”仲玩得大聲左”
miss:goodmOrning ”
又冇人理佢”個個都係到食野”玩”傾電話”仲有人係到打車輪tim”但係都冇人理”因為”呢班都唔係上堂既”入得黎呢班”根本就冇個乖”咁又點會有人應佢呢”

 miss chan見我地冇咩反應”佢就無奈咁係到教書”過左1堂之後”呀樂個班人先返黎”
miss chan:你地幾個做咩咁遲呀”唔洗上堂呀”
呀樂:你新黎嫁”8婆”呢到個個都知我地返黎係玩嫁啦”邊個會上堂姐”
miss chan:你地好冇禮貌呀下”仲”不知悔改”
呀樂:哈”我對我d屋企人都仲未有禮貌啦”對你條仆街要有禮貌”你冇撚野呀”
miss chan:我唔會同你係呢到嘈”落左堂你同我去見訓導啦”
呀樂:唉”你唔好傻啦”我都不知比人記左幾多個大個啦”我見訓導多過你食飯呀”你唔好以為咁做我就會驚至得嫁”
miss chan:好”你唔聽唔緊要”你返埋位啦

呀樂:你叫我返我偏唔返呀”吹咩”
miss chan就冇理到佢啦”繼續教佢既書”
唔知點解”由佢返黎既第一刻”我就一路望住佢”佢笑個時個樣好得意”一d都唔得人驚”
之後”呀樂條女啤住我”就話:望咩呀望”8婆”我忍左你好耐啦”你望撚夠

未呀”係咁望我條仔”
我就即刻唔望”望返前面”佢條女同幾個女仔一齊走埋黎”之後.....


佢條女想一手打埋黎既時候”呀樂提住佢隻手..
呀樂:咩撚野呀”做咩冇拿拿打人呀”
佢條女:佢係咁望撚住你呀”一睇就知佢對你有野啦”
呀樂:望咪望囉”關你咩事呀”
佢條女:關我咩事”你係我條仔黎嫁”
呀樂:我冇認過你係我條女wo”就算係”我都係玩你嫁咋”唔好傻啦

佢條女:你咁幫佢做咩呀”你唔係鍾意呢件豬扒呀”
呀樂:係呀係呀”我係鍾意佢呀”咁又點呀”(我個時呆左咁望住佢)
佢條女一巴打埋黎”佢d指甲好尖”打到我流血”就話:8婆”你好野”搶我條仔”
我個時已經眼有淚光”仲暗住左塊面”
佢條女:你唔好係到扮可憐啦”博同情呀”
呀樂:你走唔走呀”係咪要我打你呀”(好惡呀)
佢條女:8婆”我一定唔會放過你嫁”
呀樂:對唔住呀”你冇野呀ma”
我:..冇..野..掛
呀樂:其實..頭先我講個d野”係認真嫁”我第1日見到你”就鍾意左你啦

我:你..你..唔好講笑啦”(我望一望呀峰”佢理都冇理下我”仲同d人係到玩緊”個時好hurt”唔通”我一d都唔值得你留意”)
呀樂:做我女朋友呀”我真係鍾意你嫁”
我:..唔好玩啦”我唔想比人打住呀”
呀樂:我冇咁得閒同你玩呀”你比人打”我一定會第1時間黎保護你嫁”(好?呀)
我:....我地仲未咁熟”我又唔知你係d咩人”我唔想比人玩”我唔想hurt多次呀”
呀樂:好呀”我一定用我所有既時間黎認識你”
我:會先啦”
呀樂:你咁樣唔得嫁”塊面係咪好痛呀”
我:...幾啦”(個時..我仲喊緊)
呀樂一野咀埋黎”佢啜左我d眼淚”
呀樂:你唔好再喊啦”我會好心痛嫁”
我:..........
呀樂:信我啦”我唔會比你受到傷害嫁”
我:唔好講呢d野住啦...
呀樂:咁我地做住朋友先啦”我一定會證明比你睇”我唔係玩玩下”
我冇講野....
講講下”比我見到一d好hurt既野....
講講下”我見到呀峰拖住頭先係e療室佢好緊張個條女”仲聽到佢地話...
呀峰:傻妹”你冇事啦ma”
個條女:冇咩野啦”有小小頭痛咋ma”又唔係好嚴重”
呀峰:下”頭痛”不如你返返e療室休息下啦”最多我係個到陪住你”唔上堂啦

個條女:唔好啦”今日第1日返學你就唔上堂”點得嫁”
呀峰:得啦”唔上堂有咩問題wo”你先最緊要呀....
聽到呢到”我沖左出班房”去左我地學校個公園仔到坐”(我地學校咩都唔好”最好就係有個公園仔”個到好令”好多人都好鍾意去個到坐”傾計”)
我坐左係個千秋到”係個裙袋到拎左把介刀出黎”一下一下咁介落隻手到”流緊血個時”仲拎個火機出黎燒個傷口”個時”唔知點解一d都唔覺得痛”可能”個心已經痛到無法再痛啦”之後”個手提響(傻在 在時代守候 在情敵身後 仍然未捨得走 你未理我沮喪低頭 呆站看著你背影都足夠)...係咁係到響”但我都冇聽”因為冇心情”
坐左一陣”就諗返起”原來自己要上堂嫁”但上唔上都係冇咩所謂”d miss都唔會理既”跟住就慢慢咁行返去班房啦”返到去”呀瑩就係咁問我...
呀瑩:頭先去左邊呀”做咩唔見左人呀”
我:冇呀”..出左去1陣咋ma”
呀瑩:出去都唔叫埋我”我係到人又唔識多個”好悶呀”
我:sor囉”
呀瑩:係呢”聽講個個藍毛鍾意你wo”係咪真嫁”
我:唉”唔知呀”唔好煩啦”..

之後我就伏左係到”聽個d無聊既書”聽聽下”就訓左啦..冇拿拿...
呀樂捉住我隻手”就話...
呀樂:喂”你隻手做咩會咁嫁”
我個時好眼訓”就fing開左佢隻手”
我:關你咩事呀”隻手係我既”我鍾意點就點”
呀樂個時好炆...
呀樂:妖”你知唔知我好撚心痛嫁”
我:我唔撚知wo”唔好嘈住哂我訓啦”
呀樂:我嘈住你訓”我關心下你咋wo.

我:唔洗你咁好心呀”
呀樂就嬲爆爆咁走左去啦”
我就繼續訓啦”之後lunch打鍾”我就起左身”諗住叫呀瑩陪我去食野個陣”...
係門口到”有好多個女仔企左係到”好惡咁拿住支木棒”個班女仔係呀樂之前條女同佢班f.d”但課室就得我”呀瑩”同埋訓緊教個個男仔”(其實”上左咁耐堂”都冇見過佢個樣”)之後”呀瑩就話...
呀瑩:喂喂”佢地好似啤住你wo”
我:下”冇拿拿又關我事”
呀瑩:頭先你得罪左呀樂呀”你知唔知呀

我:下..”幾時有呀”我都冇同過佢講野”
呀瑩:頭先上緊堂個時”佢問你隻手做咩”你仲話關佢咩撚事tim呀”..你唔記得拿”?
我:下..下..有d咁既事”
呀瑩:係呀”佢仲好嬲tim”
我:..咁..咁點好呀依+”
呀瑩:我都唔知呀”但依+點都要出去食飯先嫁..
我:.....出去囉”
我同呀瑩就拎左d錢出去啦”去到門口”個d女仔就話...
d女仔:8婆”你激嬲左樂哥同埋敏姐wo”(敏係呀樂之前個條女”)
我:下..下”我幾時有呀”
d女仔:岩岩呀”
我:對唔住囉”
d女仔:講對唔住有用咩”你搶左敏姐條仔wo”
我:我都冇鍾意佢”係佢自己講咋ma”
d女仔:姐係話樂哥自己痴去你到啦”
我:冇咁講過”
突然”頭先訓緊教個個男仔行埋黎”佢話..
個男仔:乜撚野呀”室住哂個門口”我唔撚洗行呀”
個d女仔:對..對..對唔住呀”(佢地好驚佢)
個男仔:對唔住大撚哂呀”(好惡)
個d女仔:唔..唔係”
個男仔:頭先你都係咁話人啦...
個d女仔:下..
男仔:下乜撚野呀”仲唔快d走”唔好再蝦佢啦”如果唔係我唔放過你地呀”
個d女仔:哦”(跟住好唔鋸咁走左去啦...)

我望一望佢”佢好型嫁”又令仔”...但惡個時就好得人驚啦”
佢走個時”我同佢講...
我:喂..喂”唔..唔該哂你呀”
佢望一望我”笑左一笑”佢笑個時個樣好可愛”一d都唔得人驚”
之後就同左呀瑩去食野啦...
去到個到”都就黎夠鍾要返返學校啦”個陣勁無奈囉”只好返返學校啦”返緊去個陣”我見到頭先訓緊教個個男仔...
佢個f.d:呀恆..行快d啦”就黎遲到啦”(原來佢叫呀恆)
呀恆:得啦”吹乜q呀”咪行得好快囉”遲d洗死咩”
佢個f.d:一陣個堂要默書呀..

呀恆:呢d你知我不嬲都唔溫嫁啦”
佢個f.d:你真係得嫁啦...
我見到呀恆係到飲緊檸檬荼”仲要係陽光個隻”
佢飲野個陣時有個走粒係到”真係好cute呀”
呀瑩:喂喂喂”聽唔聽到呀”個個令仔叫呀恆呀”
我:聾既都聽到啦...
呀瑩:佢真係好型呀”
我:係咩”唔覺wo”(死口唔應)
呀瑩:唔知佢有冇icq嫁呢”一係問佢電話都好wo”
我”嘩”瑩姐”人地都未識”就想要人電話啦”
呀瑩:咩wo”咁我地都同一班啦”好快都會識到嫁啦”
我:係..係”
講講下”我踩到d石仔”之後......
之後......有個人扶住我”
我:唔該哂呀”
佢:唔洗”下次小心d啦”
扶住我個個原來係呀恆”個時我面都紅埋”
唔知做咩好”佢個f.d:喂”呀恆”快d啦”仲係到溝女”
呀恆:溝你老母咩”人地跌親咋”
佢扶返我起身”佢:快d返去啦”遲到啦”
我:哦..哦...
個時我心諗”死啦”唔係又鍾意埋佢呀”我唔可以咁花心嫁”唔可以嫁”我只係鍾意呀峰一個嫁咋”..

諗諗下”呀瑩:詠姐”行得未呀”仲呆係到做咩呀..
我:呀..行啦”冇野呀”
我地就跑返返班房....
個時勁唔鋸囉”岩岩遲到”比人記野”好唔低呀

 
 
刊登時間:2007-05-31 10:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  

2007 年 5 月 30 日  星期三
續集*`愛錯\"●了 會×\"很_痛
                              
今日post既係續集..
 
我:係咩..
瑩:你冇望過佢咩”
我:冇wo”
瑩:但我見到佢係咁望住你wo”
我:係..係咩”
瑩:我諗人地鍾意你呀

我:唔好傻啦”佢見我咁樣衰先望下姐”你咁留意人”唔通你..
瑩:傻啦”緊係唔係啦”(佢面都紅哂)
我:我都未講”你就面紅啦”仲話唔係”
講講下”冇拿拿e療室多左好多人”我諗又係有人打交啦”打到流哂血”我地

好快咁就走左出去啦”
出左去之後”就返班房啦”我地2個係讀2f班”=.+”最差個班”
返到去”我同呀瑩就是但搵左個位黎坐”我地個呀sir要我地一男一女咁坐”好衰格呀”同左d又煩又樣衰既坐”就死得啦”所以呀瑩就坐左係我前面”因為我係高佢小小嫁”係班房到”就係得3個人”我”瑩”仲有一個男仔”個時我見唔到佢係點”因為佢伏左係張台;到訓教”我覺得好奇怪”d咁懶既人又會咁早返到學校”返到去仲要係到訓教”佢想訓教做咩唔係屋企訓wo”過左一陣”有成大班人一齊返到黎”d男仔就攬住d女”又係到咀”之後呀瑩同我講...
瑩:個個染左頭髮藍毛個個好似係黑社會黎嫁”佢係大佬黎嫁”
我望一望佢地”佢地個班人就係到啤住我”
佢地:啤咩啤”你信唔信我打撚7你啦呀”
我冇理地佢地”
瑩我冇應到佢”佢條女就話”樂哥問你野呀”你做咩唔撚答人呀”
我:冇..冇呀”(個時比佢地嚇親)
瑩:對唔住呀”佢個人係咁嫁啦”唔係好講野嫁”
樂:/\/\”笑笑口咁話”玩下姐”唔洗咁驚wo”

我細細聲:你得人驚呀ma”
樂:我真係好得人驚咩”
”我:下..下”唔係呀”
之後我見到今日撞親我個個男仔返黎...
我見到佢個樣好唔開心”可能係因為佢女朋友病左掛”佢行行下”唔小心撞到個個呀樂”

個個呀樂就即刻話:o靚仔”乜撚野呀你”撞親我wo”依+點算先”
個個男仔:對唔住(好冷淡咁講)
樂:你估講句”對唔住”我就會算”當咩都冇發生過呀”冇咁易wo”
個個男仔”對唔住都同你講左啦”你仲想我點呀”
樂:你乜撚野太度呀”夠薑就同我隻揪呀”唔撚夠薑就去食屎啦”

個個男仔咩都冇講”過左一陣”個男仔一權打去呀樂塊面到”佢個嘴角流哂血”
呀樂即刻還拖”係咁打佢個肚”打到佢d校服d樓都甩哂”d女仔見到咁”就係到話佢好型”
依+唔只係呀樂一個人打佢”佢d o靚都係到一齊打”佢地打到個個男仔起唔到身”
我見到佢咁痛”好似係到打緊我咁”我就即刻跑去佢到”攬住佢
我:你地唔好再打佢啦”你地再打佢”佢會死嫁”(我一路講一路係到喊)
d o靚:哦”你係佢條女呀”
我:唔..唔係呀”
d o靚:唔係”咁你就走開啦”如果唔係”打埋你呀啦”
佢地講完之後”又再打佢”我比d人拉走左”
我係咁係到喊”個個呀樂見到我咁”佢叫佢d o靚停手”之後好嬲咁走左去
之後我就即刻跑去個個男仔到...
係咁叫佢”但佢冇應到我”個時”我好驚”佢好似死左咁”郁都唔郁下”
冇拿拿”佢伸隻手出黎抹左我塊面個d眼淚”佢同我講”我冇野wo”

我:你頭先郁都唔郁下”嚇死我啦”
佢:其實”我地又唔係咁熟”你對我咁好”咁關心我做咩呀..??
我聽左之後”好唔開心”唔知點解”我覺得自己好似鍾意左佢咁”但今日我地先係第1日見到大家”

又唔熟”可能呢d就係叫做”一見鍾情”啦”
我冇應到佢”過左一陣”佢想自己起身返埋位
但起左身”又仆返係到”幾次都係咁”
我:不如我扶你返埋位啦”
佢:嗯..
佢坐返埋位之後”我就諗住掉頭走啦”佢冇拿拿捉住我隻手”
佢:喂”你叫咩名呀”
我:下..我..我叫呀詠呀”
佢:哦”我叫呀峰呀”
個時”呀瑩走埋黎就話:嘩”你2個做咩呀”
個時”我同佢就即刻縮手”
我:下..冇..冇呀”
之後”我同呀瑩就行返埋位啦...


 
 
刊登時間:2007-05-30 09:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]