佢條女想一手打埋黎既時候”呀樂提住佢隻手..
呀樂:咩撚野呀”做咩冇拿拿打人呀”
佢條女:佢係咁望撚住你呀”一睇就知佢對你有野啦”
呀樂:望咪望囉”關你咩事呀”
佢條女:關我咩事”你係我條仔黎嫁”
呀樂:我冇認過你係我條女wo”就算係”我都係玩你嫁咋”唔好傻啦
佢條女:你咁幫佢做咩呀”你唔係鍾意呢件豬扒呀”
呀樂:係呀係呀”我係鍾意佢呀”咁又點呀”(我個時呆左咁望住佢)
佢條女一巴打埋黎”佢d指甲好尖”打到我流血”就話:8婆”你好野”搶我條仔”
我個時已經眼有淚光”仲暗住左塊面”
佢條女:你唔好係到扮可憐啦”博同情呀”
呀樂:你走唔走呀”係咪要我打你呀”(好惡呀)
佢條女:8婆”我一定唔會放過你嫁”
呀樂:對唔住呀”你冇野呀ma”
我:..冇..野..掛
呀樂:其實..頭先我講個d野”係認真嫁”我第1日見到你”就鍾意左你啦
我:你..你..唔好講笑啦”(我望一望呀峰”佢理都冇理下我”仲同d人係到玩緊”個時好hurt”唔通”我一d都唔值得你留意”)
呀樂:做我女朋友呀”我真係鍾意你嫁”
我:..唔好玩啦”我唔想比人打住呀”
呀樂:我冇咁得閒同你玩呀”你比人打”我一定會第1時間黎保護你嫁”(好?呀)
我:....我地仲未咁熟”我又唔知你係d咩人”我唔想比人玩”我唔想hurt多次呀”
呀樂:好呀”我一定用我所有既時間黎認識你”
我:會先啦”
呀樂:你咁樣唔得嫁”塊面係咪好痛呀”
我:...幾啦”(個時..我仲喊緊)
呀樂一野咀埋黎”佢啜左我d眼淚”
呀樂:你唔好再喊啦”我會好心痛嫁”
我:..........
呀樂:信我啦”我唔會比你受到傷害嫁”
我:唔好講呢d野住啦...
呀樂:咁我地做住朋友先啦”我一定會證明比你睇”我唔係玩玩下”
我冇講野....
講講下”比我見到一d好hurt既野....
講講下”我見到呀峰拖住頭先係e療室佢好緊張個條女”仲聽到佢地話...
呀峰:傻妹”你冇事啦ma”
個條女:冇咩野啦”有小小頭痛咋ma”又唔係好嚴重”
呀峰:下”頭痛”不如你返返e療室休息下啦”最多我係個到陪住你”唔上堂啦
個條女:唔好啦”今日第1日返學你就唔上堂”點得嫁”
呀峰:得啦”唔上堂有咩問題wo”你先最緊要呀....
聽到呢到”我沖左出班房”去左我地學校個公園仔到坐”(我地學校咩都唔好”最好就係有個公園仔”個到好令”好多人都好鍾意去個到坐”傾計”)
我坐左係個千秋到”係個裙袋到拎左把介刀出黎”一下一下咁介落隻手到”流緊血個時”仲拎個火機出黎燒個傷口”個時”唔知點解一d都唔覺得痛”可能”個心已經痛到無法再痛啦”之後”個手提響(傻在 在時代守候 在情敵身後 仍然未捨得走 你未理我沮喪低頭 呆站看著你背影都足夠)...係咁係到響”但我都冇聽”因為冇心情”
坐左一陣”就諗返起”原來自己要上堂嫁”但上唔上都係冇咩所謂”d miss都唔會理既”跟住就慢慢咁行返去班房啦”返到去”呀瑩就係咁問我...
呀瑩:頭先去左邊呀”做咩唔見左人呀”
我:冇呀”..出左去1陣咋ma”
呀瑩:出去都唔叫埋我”我係到人又唔識多個”好悶呀”
我:sor囉”
呀瑩:係呢”聽講個個藍毛鍾意你wo”係咪真嫁”
我:唉”唔知呀”唔好煩啦”..
之後我就伏左係到”聽個d無聊既書”聽聽下”就訓左啦..冇拿拿...
呀樂捉住我隻手”就話...
呀樂:喂”你隻手做咩會咁嫁”
我個時好眼訓”就fing開左佢隻手”
我:關你咩事呀”隻手係我既”我鍾意點就點”
呀樂個時好炆...
呀樂:妖”你知唔知我好撚心痛嫁”
我:我唔撚知wo”唔好嘈住哂我訓啦”
呀樂:我嘈住你訓”我關心下你咋wo.
我:唔洗你咁好心呀”
呀樂就嬲爆爆咁走左去啦”
我就繼續訓啦”之後lunch打鍾”我就起左身”諗住叫呀瑩陪我去食野個陣”...
係門口到”有好多個女仔企左係到”好惡咁拿住支木棒”個班女仔係呀樂之前條女同佢班f.d”但課室就得我”呀瑩”同埋訓緊教個個男仔”(其實”上左咁耐堂”都冇見過佢個樣”)之後”呀瑩就話...
呀瑩:喂喂”佢地好似啤住你wo”
我:下”冇拿拿又關我事”
呀瑩:頭先你得罪左呀樂呀”你知唔知呀
我:下..”幾時有呀”我都冇同過佢講野”
呀瑩:頭先上緊堂個時”佢問你隻手做咩”你仲話關佢咩撚事tim呀”..你唔記得拿”?
我:下..下..有d咁既事”
呀瑩:係呀”佢仲好嬲tim”
我:..咁..咁點好呀依+”
呀瑩:我都唔知呀”但依+點都要出去食飯先嫁..
我:.....出去囉”
我同呀瑩就拎左d錢出去啦”去到門口”個d女仔就話...
d女仔:8婆”你激嬲左樂哥同埋敏姐wo”(敏係呀樂之前個條女”)
我:下..下”我幾時有呀”
d女仔:岩岩呀”
我:對唔住囉”
d女仔:講對唔住有用咩”你搶左敏姐條仔wo”
我:我都冇鍾意佢”係佢自己講咋ma”
d女仔:姐係話樂哥自己痴去你到啦”
我:冇咁講過”
突然”頭先訓緊教個個男仔行埋黎”佢話..
個男仔:乜撚野呀”室住哂個門口”我唔撚洗行呀”
個d女仔:對..對..對唔住呀”(佢地好驚佢)
個男仔:對唔住大撚哂呀”(好惡)
個d女仔:唔..唔係”
個男仔:頭先你都係咁話人啦...
個d女仔:下..
男仔:下乜撚野呀”仲唔快d走”唔好再蝦佢啦”如果唔係我唔放過你地呀”
個d女仔:哦”(跟住好唔鋸咁走左去啦...)
我望一望佢”佢好型嫁”又令仔”...但惡個時就好得人驚啦”
佢走個時”我同佢講...
我:喂..喂”唔..唔該哂你呀”
佢望一望我”笑左一笑”佢笑個時個樣好可愛”一d都唔得人驚”
之後就同左呀瑩去食野啦...
去到個到”都就黎夠鍾要返返學校啦”個陣勁無奈囉”只好返返學校啦”返緊去個陣”我見到頭先訓緊教個個男仔...
佢個f.d:呀恆..行快d啦”就黎遲到啦”(原來佢叫呀恆)
呀恆:得啦”吹乜q呀”咪行得好快囉”遲d洗死咩”
佢個f.d:一陣個堂要默書呀..
呀恆:呢d你知我不嬲都唔溫嫁啦”
佢個f.d:你真係得嫁啦...
我見到呀恆係到飲緊檸檬荼”仲要係陽光個隻”
佢飲野個陣時有個走粒係到”真係好cute呀”
呀瑩:喂喂喂”聽唔聽到呀”個個令仔叫呀恆呀”
我:聾既都聽到啦...
呀瑩:佢真係好型呀”
我:係咩”唔覺wo”(死口唔應)
呀瑩:唔知佢有冇icq嫁呢”一係問佢電話都好wo”
我”嘩”瑩姐”人地都未識”就想要人電話啦”
呀瑩:咩wo”咁我地都同一班啦”好快都會識到嫁啦”
我:係..係”
講講下”我踩到d石仔”之後......
之後......有個人扶住我”
我:唔該哂呀”
佢:唔洗”下次小心d啦”
扶住我個個原來係呀恆”個時我面都紅埋”
唔知做咩好”佢個f.d:喂”呀恆”快d啦”仲係到溝女”
呀恆:溝你老母咩”人地跌親咋”
佢扶返我起身”佢:快d返去啦”遲到啦”
我:哦..哦...
個時我心諗”死啦”唔係又鍾意埋佢呀”我唔可以咁花心嫁”唔可以嫁”我只係鍾意呀峰一個嫁咋”..
諗諗下”呀瑩:詠姐”行得未呀”仲呆係到做咩呀..
我:呀..行啦”冇野呀”
我地就跑返返班房....
個時勁唔鋸囉”岩岩遲到”比人記野”好唔低呀