| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
| 去完『宿營」... |
去完宿營...Xd''
今日去完''宿營''..去左兩日..1号同2号...
第一日..一去到..就去睇下間房..
間房有8張牀..兩個衣櫃..一部電視..
有好多活動..夜晚仲有BBQ Tim''Xd..
到左要覚覚豬..我地係到玩..比人鬧''=.=
第二日..有好多自由時間..我地食完早餐..
去玩..Xd''我地第一去左跳彈牀..
跟住去左流冰→踏單車→攀石→踏單車→公園玩→食午餐..
真係好好玩..到左要走..個個都唔想走..
不過都要走..希望下次再去啦..
|
| 刊登時間:2007-12-02 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 30 | »
|