比人少到咩咁........~~ 遅左少少姐(8:45返到) 返到去企成2個幾鍾~ 腳都斷 校長都出來話左幾下~
冇交少少野就要留堂15MIN~~少啦B~XXXX
D書味買齊!! -5本..味有住...返學個陣點算呢
好悶~~~~~~