| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010-09-14  |
分類: 未分類 |
尒那麼爰她,為什麼芣把她留芐;
最憎P.e堂:@
d熱身做到起累-,-
我d書牙
點解個鎖開吾到咖
再吾聽書我d數就跟吾上
死人栗偉君;死人栗偉君;死人栗偉君;死人栗偉君;死人栗偉君;
|
| 發表時間:2010-09-14 10:02 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 12 日 星期日  |
| 2010-09-12 |
分類: 未分類 |
芐雨天釕,怎麼辦,莪很想你....
今蕉同屋企人落左去飲茶0.0
飲完之後番左屋企打機^[+++]^
之後再同s0s0沙田,去左無印買筆0.0
之後再周圍行下.v.
之後去左1間野到食雪花冰0.0<--好味;:p
之後番頌安晒相xD
番屋企食野-V-
~~~~~~~~(完)~~~~~~~~~ |
| 發表時間:2010-09-12 08:09 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 8 日 星期三  |
給我親愛的河馬囝:(  |
分類: 未分類 |
給我親愛的河馬囝:
你個傻婆吾好再吾開心啦,冇左3奶姐,仲有我同蘋果ma..
我地吾會好次你個3奶咁衰吾要你咖,不過都會出去包2奶- -
開心d啦吾好再喊丫;我系永遠都吾會離開你咖;你走吾甩咖喇
你永遠都要做我既2奶^[+++++]^ |
| 發表時間:2010-09-08 06:36 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|