TODAY係聯歡牙...
超悶牙...!!個死賤文係到
要我地玩完遊戲先食野喎...
佢都傻傻地既~~!!"
不過我地去左第二班到食NA緊係
KAKA.........."今日仲收左好多禮物牙
好HAPI牙*/\/\
不過全部都係食既!!--"
好彩都仲有份NG係食嫁啫!!
PS..希望每個人
都聖誕快樂NA..."
MERRY X'MAS!!