尋晚成2點先訓,但係今日都好精神 堅信馮景禧既4個鐘 哈...我記得帶計數機好醒 中史炒左‵不過1早預左d時間拎晒黎溫phy 放學睇地球毀滅密碼,好似鬼片-_____- 多謝陳智強既雪糕 如果1起只會令你覺得厭煩 那請你對我決絕1點 不需要任何藉口 不要對我說我可以找個更好的 如果真的是這樣...那當初為什麼要跟你在1起?!
發表時間:2009-04-17 04:33 PM