我們 完了.... 之前班際籃球贏左,佢地真係好勁 d 3分波超準‵比人話佢地串 尋日Mandy生日快樂=]送左香吻比佢ddd 比cheery強制變成中間分界==走個陣凍到我想死 math俾人罰企 全日同石杰林講埋晒d無聊野,佢好蠢... 學識用飲管接星!!哈..我太聰明la=] 放學即刻歸家‵訓教 呢2日好黑仔,陳子文個仇我1定會報!! 我真的很累很累........... ♥遊戲正式開始♥ 最後無論贏定輸,都要獨自承受
發表時間:2009-03-12 11:39 PM