| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2008-12-28 |
|
|
24/12-26/12
今年成個聖誕節都系同2個小baby1齊過=]
星期3食完早屨嶆P細佬,敏,細佬's fd出旺角
幫細佬買衫&牛仔褲
買完同小敏行旺中 又忍唔住買3終於買左個件外套xd
去影貼紙相
出尖沙咀影相行1個海港得1個既......
2條友周圍hea麥提莎當飯食-,-
行左n耐先揾到無印-_____________-買左勁多零食
諗住去睇"吸血新世紀"但系miss左1場要等到9點幾‵所以放棄
行星光大道為左揾李小龍既手印影相
以為得我地2個咁無聊但發現有好多人都系咁
見到聖誕老人超high好後悔唔記得帶相機><
行行下蕩失路 比小敏鬧我都唔想唉....
終於揾到m記食野返長亨揾人有烏冬食超飽
3個1齊行返落青華苑去Stephy屋企過夜
呇a2個睇野睇到4點幾我2點就訓左啦超眼訓
第2朝10幾起身落街食早戲穧穚R打邊爐d野
買完返去睇真人版柯南去旺角行潮特買左對鞋=]
又走去影貼紙相超正可以入落電話
返到去接埋玉肥,培英,陳盈鴨
打到1半小kay先到有蛋糕我地系門口迎接佢
我地拎枝彩帶噴佢臭.... 不過勁high
打完食蛋糕超好味xd小kk超勁
之後成班係到玩鋤大d & 朱古力波彈彈波!!"
2點幾睇完死神來了3個系到傾計咩到傾狂笑=]
經過呢2晚我地好似咩都傾曬啦 了解對方更多
傾到成6點先訓本新話9點半起身但系訓到成1點執野走人
返到屋企溫書放左咁多日得1日溫書炸
超驚溫唔曬-________________________-
27/12
1早起身同小敏去麗地賣旗
我遲到都系最早個個到囉0,0
超累冇咩心機 賣到10點就去左西約睇人打波
睇到11點行返上中心交旗袋,食野搭車返屋企
同人1齊搭車去太子...補習訓左半堂
放左搭西鐵出屯門食飯搭左成個鐘去馬可賓中學
超耐冇見過紀言紀行好掛住佢地呀=]睇人表現同食野
10點幾先返到屋企
好累牙..........
從沒顧忌 愛共你一起
you are my best friend
|
|
發表時間:2008-12-28 12:28 AM |
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 237 | »
|