尋日朝早出葵芳 睇 ..死神4來了 死其實都有好多種方法 返教會wif哥 比佢見到d唔應該見到既野xd 學彈結他,唱歌 5點幾落返kf食飯wif立豪,哥,素霞 哈哈,終於見到我想見好耐既人 1路行1路玩,狠狠咁咬左哥1啖 ..爽 小雨天返屋企傾得好興奮 今日ymca有隊3 聽講座變左check身份證 唉 ..系咁比個伯伯蝦 求求你del左張相plz..... 林詩穎=雞蛋?! 食左餐好豐富既lunch大雜會 我對伯伯好好既 歷奇訓練玩到high曬 唔可以睇小某d好似好簡單既野!! 大家1齊努力吧=]
發表時間:2009-09-27 08:41 PM