一係唔發脾氣 , 喪忍
但通常我一發脾氣就是別人已經太過火了
我好的時候可以極好
但我壞的時候 , 我可以好賤...
你同我共事 , 但你又唔係用真心同我做朋友 , 今我當然你係陌生既伙伴 ,
換言之即係我都唔洗同你講心啦 ,
好 , 今講互相利用既價值
今既然你係我陌生既伙伴 , 但你能力又低 , 又唔肯嘗試用心做 ,做野質素又差
等於無利用既價值
同時我亦一而再 再而三提醒你用心做事 , 你唔聽
喂 , 哥仔
我唔屌你 , 究竟屌邊個?
容忍係有限度
就算山水有相逢 , 我都不留情面
因為我唔洗求你...
要成為甚麼人 , 必先要跟甚麼人在一起
我好現實
我也不是囂張
我只是不滿助長廢柴的成長
而加重自己的負擔
|