今日巧開心哇 茵姐去禾屋企訓哇 諗住玩通消啦* 點知佢訓左bo -__-" 甘我咪玩電腦囉" 同人傾msn傾到5點幾 係到討論人生既價值 呵=] 都幾無聊下嫁>3<" 之後傾傾下有 D 眼訓 就走左去訓啦!!! 卡卡 完=]
"大家白色情人節快樂哇﹏。
呵=]