| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 25 日 星期六  |
| 20081024 |
分類: 未分類 |
好早就落左樓 同澄一齊番學
今日 系同佢坐既第2天
坐到第2日 都無你地講得咁顛
eng * 2 第1堂系listening 都okay啦 未有咁悶
到第2堂 我- monkey- 佢 系到吹水
咩到吹下 吹下住系邊 咩幼稚園 etc
ih 系到做乖乖女 好留心上堂
math * 2 quiz 我同佢都吾識 希望吾好肥啦
我吾想我上次咁好既成績一次插水
第2堂 又系到聽書啦我 不過吾系時時都好留心
吾系好明佢講咩 唯有自己番屋企睇睇啦
chin 系到聆聽 大部分都聽到晒
lunch 去左大家樂 飲咖啡 要提神 一陣上IS
IS dict 之後就一直系到傾計
落堂之後 佢叫左我地留低
講左一大堆廢話
本身都吾想咁快番屋企既
但系有人走喎 更系走啦
吾系吾知等到幾點先有人走
鬼叫小人同我同路咩
|
| 發表時間:2008-10-25 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|