屌.比佢水左囉..30蚊打1次電話..好白痴咖啵..
去1去屯門都冇10分鐘就冇左50蚊..呃人錢架
死都吾撚會在去屯門玩..真系玩死人喇..唉
我就梨死得喇..仲有20幾日我又吾知會點
我就希望冇事囉..但都冇可能囉..唉.好灰喇
但最後的日子我都想過得開開心心喇..吾系真系吾知點好
我10年都吾打1次qooza喇..希望我可以打多d喇..
亮亮