今日同銘佢地去左身體檢查
冇咩特別
高左
我地全部檢完之後
就去左m記
去到12點幾到
我就去左揾angel
我地搭地鐵嗰陣
咁岩見到其他drama既人
去到唱k嗰到
angel同呀麟俾人叫佢地合唱
呀sir黎到
呀麟就唱一首都幾粗俗既歌
但係好好笑
再過多一陣
我,angel,Jessie,茹,敏,Domin一齊去左apm到影貼紙相
跟住呀麟同林港懷黎左
我地就call呀麟
同佢講angel係到喊
點知過左一陣
我地見到係遠處有個呀麟既物體
之後
我仲拍低左呀麟玩部機既片[其實都唔算玩- -"] |