今日,我跟住我個homestay返學
凱璇嗰班d人真係好熱情呀!
d人仲好搞笑tim~
佢地第一堂係上體育堂
不過,嗰日落左陣雨
所以,佢地第一節無得上
之後,個阿sir同佢地講第二節可以上
跟住,佢地班成即刻落晒去
落到去之後,佢地就自由活動
咁我就同我個homestay一齊
我地一齊玩排球
我只係企左係到,望住d人打排球
之後,凱璇有個同學問凱璇做咩我唔打
跟住,我話一間先
過左一陣我就同凱璇同埋佢班fd一齊打
跟住,我地就去左根地咬(要上山嫁)
坐車嗰陣仲搞到我地好多人唔舒服tim(我同銘都有唔舒服)
去左拿督間學校
之後,就去左拿督屋企食野
拿督堅企有隻狗,咁岩銘同我食緊野
突然之間,隻狗係到吠
搞到銘好驚,佢碟飯仲差d反
後尾,我地去左拿督個farm
去到5點幾到我地就落返山
我地又返返祟正到等凱璇同埋佢d屋企人黎接我地
|