最後既一個試已經考完...
過得好快...好快...
聽日+後日,,考埋TSA*
今年既所有試都結束*
e幾日..日日都係到諗*
結業禮會點?
對卷日會點?
升唔到會點?
個腦不停諗到喊..喊..喊
喊?冇用了
我害怕...我沒有膽跟你們說分數
我數過了,,只剩下五天...
五天跟你們上學日..
我害怕見面時間...五天也沒有
我不想失去*
我不想二年結業也有遺憾*
我不想朋友再離我而去*
我不想失望*更不想絕望*
26-27*6
對卷日...很害怕
今次..真係唔敢睇自己既分數..
我怕,,睇完一份又喊,,睇完一份又喊..*
 |