金日好早起身= = 琴日4點幾先訓- - 比d大6哩嘈住曬 一早就哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 都唔知係唔係食左春藥 跟住開msn~~ 同倫哥傾計~ 佢話陪佢食野^_^ 佢等左我2個字~哈 食大快活..... 講d爛gag笑到流馬尿- - 笑左成個中~ 就各自飛~~ 好野呀^_^ 入左3B班~kaka