放下
上面2隻字搞到我個qz變左佛堂xdxd
不過學會這詞語,
將會活得更輕鬆=]
love_amos
暱稱: 阿bet
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2012-09-25
2010-12-02
2010-11-05
2010-09-24
2010-09-23
文章分類
全部 (95)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 527
今日人氣: 0
累積人氣: 4451
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 2 日  星期四   晴天


2010-12-02 疲倦 分類: 未分類

今朝唔使早會,

chi x1
小測,
宣佈死亡...

maths x1
開第5課xd

ict x2
上左2堂,
悶聽左1堂,
恰左半堂- -"
完全唔知佢講咩,
上電腦室,
個個都一舊雲= ="
方sir用左半堂講哂頭盔呢2堂ge重點= =
妖!洗哂我地d時間- -
一開始就比方sir教啦- -
妖!燥底!

phy x2
因為電腦冇左成日小息,
一落返黎就dict,
瑜瑜係咁及我答案xdxd
玩光纖xdxd
好令xdxd

lunch,
用無影枱xdxd
好funny xd

eng x2
pk ma又冇返,
佢真係好中2走我地堂,
好驚佢教唔哂...

放學,
blue哥真係好funny,好好笑...
哈哈哈‵
佢係4樓搵左10分鐘都搵唔到補底班個課室係邊xdxd
落返黎canteen搵人求救xdxd
哈哈哈‵
我陪佢上去搵,
點知個課室原來係5樓...哈哈哈‵
笑到我肚痛...
哈哈哈`‵