今朝唔使早會,
chi x1
小測,
宣佈死亡...
maths x1
開第5課xd
ict x2
上左2堂,
悶聽左1堂,
恰左半堂- -"
完全唔知佢講咩,
上電腦室,
個個都一舊雲= ="
方sir用左半堂講哂頭盔呢2堂ge重點= =
妖!洗哂我地d時間- -
一開始就比方sir教啦- -
妖!燥底!
phy x2
因為電腦冇左成日小息,
一落返黎就dict,
瑜瑜係咁及我答案xdxd
玩光纖xdxd
好令xdxd
lunch,
用無影枱xdxd
好funny xd
eng x2
pk ma又冇返,
佢真係好中2走我地堂,
好驚佢教唔哂...
放學,
blue哥真係好funny,好好笑...
哈哈哈‵
佢係4樓搵左10分鐘都搵唔到補底班個課室係邊xdxd
落返黎canteen搵人求救xdxd
哈哈哈‵
我陪佢上去搵,
點知個課室原來係5樓...哈哈哈‵
笑到我肚痛...
哈哈哈`‵
|