|
|
老豆節快樂!  |
分類: 未分類 |
金日10點幾..起左身..
SD左個MSN比淇姐..佢唔原諒就算..
冇得逼你,,,,-.-
跟住SD左3,4封SMS比蠢豬>3
懶人..咁遲先起身..
成日係到等你等你...
唔等了..唔想再等..
11點幾..你起身了..
真開心...
傾電話....
好似傾到5點...
去旺角同老豆食飯..
佢整親..希望佢快D好番!
食到..8點搭火車番屋企..
果陣好悶呀..
本大爺有少少唔開心...
叫左D人傾SMS...
跟住有個人打黎..
開頭唔知佢係乜水...
聽左陣..原來先知佢係BabY.
傾傾傾...傾到番屋企..
沖涼又係到傾-.-
唔傾了..MSN
玩電腦...
咁就過左成日...
大部份時間都係陪你的...
唔知你有咩感覺...
好唔好學下..你個FD條仔咁對女呢?
真係唔知.........
留CM;
♥BabySuperMan: )
|
| 發表時間:2009-06-21 09:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
soso95 於 2009-06-21 10:29 PM 發表:
cM""
|
|
|
欣 於 2009-06-21 10:29 PM 發表:
C0MMENT;>
|
|