♥Cristiano Ronaldo: )  
我是♥Cristiano Ronaldo: ) 多啲黎啦; 
love_andy
暱稱: 肥澧:D
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
再見不是朋友;(
大難不死-______-!
好耐冇打過qooza la-_...
2/4/2010海洋公園
冇床訓既日子-v-'
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
MY LOVE;>


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com

好友名單
小肥洛x)
傻小軒 (kennethY)
- ... (MinGTsZak)
多舊瑜xD
''俊B~匡 (chanchunhong)
henrylo (HENRYWYLO)
123 (smile_hehe)
K•Y• (iPhone)
龍哥XP
咖啡.]
‵★膠×夜♂ (ayout)
平陰欣;D
`証jai! (edmond0074)
苦.既糖-)
-Yvaιηe、✿ (stephine1437)
丫月 (comoon)
詠×JAI(3` (ilovekayykm)
♥荔枝jaI;D (fsccs)
little david (david9412)
Ck" (SIUKI_kiii)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 337
今日人氣: 30
累積人氣: 3490
2009 年 6 月 21 日  星期日   酷熱


老豆節快樂! 開心 分類: 未分類

金日10點幾..起左身..
SD左個MSN比淇姐..佢唔原諒就算..
冇得逼你,,,,-.-

跟住SD左3,4封SMS比蠢豬>3
懶人..咁遲先起身..
成日係到等你等你...
唔等了..唔想再等..
11點幾..你起身了..
真開心...
傾電話....
好似傾到5點...
去旺角同老豆食飯..
佢整親..希望佢快D好番!
食到..8點搭火車番屋企..
果陣好悶呀..
本大爺有少少唔開心...
叫左D人傾SMS...
跟住有個人打黎..
開頭唔知佢係乜水...
聽左陣..原來先知佢係BabY.
傾傾傾...傾到番屋企..
沖涼又係到傾-.-
唔傾了..MSN
玩電腦...
咁就過左成日...
大部份時間都係陪你的...
唔知你有咩感覺...
好唔好學下..你個FD條仔咁對女呢?
真係唔知.........

留CM;


♥BabySuperMan: )

發表時間:2009-06-21 09:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 love_andy 的日誌)


bebeyuki 於 2009-06-24 01:25 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jonsman 於 2009-06-24 02:30 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweet_tin718 於 2009-06-22 06:03 PM 發表:
c0mmEnT喔```
尒好鬼死"玉痳"牙`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuki9512002 於 2009-06-22 05:46 PM 發表:
CM=0="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



t112836 於 2009-06-22 05:39 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoNg_l0ng 於 2009-06-21 10:53 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



soso95 於 2009-06-21 10:29 PM 發表:
cM""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



欣 於 2009-06-21 10:29 PM 發表:
C0MMENT;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babii___wInG 於 2009-06-21 10:14 PM 發表:
c0mmEnT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan1994yan 於 2009-06-21 10:08 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]