今天,,,
很悶呢>3<"
上MsN,,
一個人也冇上,,,,
把我悶死了....
聽聽歌,,,
但不知聽咩歌- -"
上BL0g,,,,
就打Bl0g=*]]]]]]{但不知打咩- -"}
{H0pE你......(閱讀全文)