金日朝早唔知醒...
起唔到身@@
細k打左3個電話比我都唔知@@
呀住jaja7:15打黎我先起到身-.-
沿黎早禱係好悶嫁@@
係咁敬拜跟住祈禱係咁重複做呢2樣野...-.-
之後又去埋學C既敬拜-.-
跟住傾左陣計就走人...
自己一個o係條街到hea@@
超無聊...
睇中左野想買...
hehe...
佢係我黎緊既目標...
草錢中-3-
P.S聽日派卷...
真係好驚@@
希望主科全部合格la-3-
雖然呢個百分率可以話係30%都無-.-
成日都o係到諗番上年番去睇結果果個情景...
真係好驚...
我真係唔想再讀多年f.1呀@@
大家快d救下我-.-
就死la@@
我死都唔要15歲做f.1!!
|