|
|
2008 年 9 月 23 日 星期二  |
| 我哋絕交!! |
分類: 未分類 |
見到yee個msn寫住:
貼貼一族-0-
我o左嘴-0-
問返佢...原來佢一早就同姣怪玩!!
e+唔係叫yee`b
叫呀愛/退燒貼嚕!!
同敵人一齊玩...係我最憎既事@@
so...再見!!
|
2008 年 8 月 15 日 星期五  |
yee生日倒數5日!!  |
分類: 未分類 |
haha,yee生日就到喇!!
可惜當日佢想佢男友陪-0-
我哋要早1日慶祝@@
不過都一樣喇!!
送幾十包煙俾你好冇??
講笑,送公仔喇!!
生日快樂XD |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|