也許這一切都是我不好 是我不知道!



 

love_nana
暱稱: nana`
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« April 2019 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
BernicE'' (bernicecc)
□■水魚■□ (KeItH_Ng)
●˙ (s11086)
死傻瓜【.阿YAN.】 (yanconan09)
BirD..';[ (kitty812j)
Szeto:) (szeto_520)
LAIHOI (my_baby215)
ting(: (babiiiitiNG)
- `Jezyo (JessYo)
KIKO (chanpay)
♥SWEETY (sUet_l0vE)
♥num (kuMikO_SuKI)
pa. (fkc999)
yingyingwong (shushuying_wong)
hsy` (cherry630)
. (Yuuu)
K.2 (fung1010)
鄒仔 (archau520)
siusiu (siusiu01)
  (hins_115)
2010 年 3 月 20 日  星期六   晴天


2010-03-20 分類: 未分類

[ gd job guys! ]

 

男排好波(!)

做得好啊;$你地係champion`champion啊;)

下年要加油努力.再攞champion;XD

對吾住啊.今日黎吾到睇你地-/\-

19.03.2010

今日勁早就要起身.

跟住搞掂晒就落去搭19M.

等勁耐先有.好彩我返學吾洗搭車架姐.3.

8點出門口都未遟.仲可以慢慢行xd

去到彩虹等hung shuk ling.

跟住搭的去灣仔.d人都on既.

有生意都吾做.問去識吾識去香港.d人扮晒野話吾識;(

去到超緊張啊.係甘咳.個個望住我-.-

我都吾想架-/\-到我個時我係超超超超超超緊張(!)

吹甩左啊.不過都算成功既;(最緊要ms.teng讚我xd

放break個時打比bb叫距起身.我個心個時仲跳得好快;$

打完就返返入去比賽.hung shuk ling吹完攞埋分紙就閃水;(

去左椰林閣食.好味好味;*

食完返學校上左2堂就返屋企.放學去左搵apple做facial`

好耐無見啦哈哈.做到訓著左xd

 

20.03.2010

朝早起身整野整完上左呀珍屋企.

距搞掂就落去小童.班仔好低能.几搞笑xd

成日講埋白痴野哈哈;)

依家好期待去東莞;$一定好開心`

放左就同呀珍.珊同埋琪去藍田行街.

買左好多野啊-.-用左5舊水啊(!)

我要用少d先得啦.遟d仲要去東莞架嘛xd

4點去左交收.真係好火.我改時間又吾嘟得`

你改時間就得!依家係我買野定你買野啊.挑*

最後都交收左....下次再係甘真係彩你都傻;

交收完上左龍平.哈哈.見到某人xd

跟住返慈云山.hea左陣上呀珍屋企.

跟住就閃;$

 

Can everything back to the normal plz.?`

 

13day(k)`

 

 

 

 

 

發表時間:2010-03-20 10:44 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]