今日返到去都7:40._.
跟住到左第2堂個陣;
去左hall到聽talk囉;D
但系我同家姐坐.d人走哂去後面-v-
搞到我地同mei.ping.衰妹.怡.林子子分開左囉
上computer;遲左到比個mr.lee話囉-_-
放學`家姐同我地行落去xd.
不過我地系學校同kyle.表姐.jackson玩左陣先走:)
跟住去左海悅*v*
到左5:20左右先返到屋企.