yo`
上中史堂戈陣;無nana就走火警-_-
不過吾洗上壹陣堂;我都好開心^_^
中文堂`我好乖;>
系到聽書xd,.
lunch..買野食戈陣.
有戈人問我同瑩瑩;'你地乜班咖?!'
我地吾理佢就走xp.
needlework堂,quiz-_-(題題都吾識)
宜家系computerroom囉;)
我諗5點先走`哈哈