o哂囉`
戈戈misschan佢話我吾唱歌囉-_-
無理佢.
到sci堂;真系覺得好悶/3\
lunch完左就上chin+eng+maths連堂>3
不過尼幾戈科既miss同sir都幾好人.
所以無乜野^_^
放學買野飲+野食就走;>
瑩`尼句比你.
吾好再亂up野-v-