甘日自己打番學tvt.
仲以為佢自己番左先;點知無
番到課室之後;
過左壹陣.就同april+彤落去食野^^
去操場早會.
去c0ver playgr0und 坐左好多戈鐘囉-3-
悶`
放學;番tkw食野.
同karen同埋佢戈fd*v*
食完野.去gsps;>
去到3 mins都無就走左-v-
又同karen番去靈光;)
去完就番左屋企 ♥♥