金日我只係諗住打比吳去問功課姐.
點知佢11:00先問我番唔番牧愛,,咁咪番囉-_-
係戈度好悶囉-3-
見到劉s1r同區s1r^^
不過劉s1r無出黎''
區s1r就同我地傾左幾句^_^
係戈度玩壹點幾先走:)
`完=)