大老,
我唔相信你講D野!
你話佢鐘意我,
冇可能啦!
有唔係always見面,
興趣又唔同,
一句講曬「冇可能」!!!
雖然好多人都咁同我講,
但我始終都唔信!
佢又唔係好痛愛我!
我想要的男朋友係......(閱讀全文)
今次考得超差,
好驚跌左42名!
越來越覺得讀E班好辛苦,
開始想放棄…
唉…
唔知呀!
聽日先算haha......
唉…好唔開心呀,
今日打壁球比賽時咬柴,
痛到媽都唔認得!
行路都行到,慘…
聽日返學都唔知點返,
好彩我媽幫我寫信,
叫學校俾我搭電梯,
哈哈哈哈…
開心!!!
好唔開心呀!
今日考章竟然肥左…
好失望,差好少。
點解呀教練,點解呀…
係膠紙上都唔得!
期它室D阿sir都俾,點解你唔俾呀!
咁我就可以一次個pass,
點解你要咁絕!
唉…(無奈中)
考完之後......(閱讀全文)
哇,終於完左佛聯啦,好開心。雖然跨欄只係第五,但已經好滿足。不過最唔抵的係4x1,最慘係啊龜同林穎彤接棒的時候,突然接唔到,另倒技棒跌左,慢曬,唉……不過文曉彤同我盡力追返,又最後追到第五,算!已經好好。我跑完之後,即刻衝左入洗手間嘔,第一次跑100都嘔,o嘴。如果唔跌棒就好,因為一定可以追到第三,真係好唔開心呀!
聽日就係校界排球比賽啦,一定......(閱讀全文)