琴日係 飛達新星田徑比賽.
我玩4x100.
我朝早7:00 同黃靜,,周海,,儀婆一齊食早餐.
之後搭地鐵去灣仔運動會.
10:05 黃靜 --- 跳遠 (季軍)
Lunch去旺角食.
17:10 \ 95-97年組 4x100 \ PLKno.1College \ 1 heat 1 line.
亞軍 - - - 57"60
7:00 p.m swim =3= 累 ~!
-------------......(閱讀全文)
入 Blog 不留者,,
五行欠打 .
即使是一個簡單的 "CM"
也能給我窩心的甜..
求求你.. XD
我擅於把你的名字寫好 xdd
我發覺我近排好似忙咗..
就好似之前咁. 日日一有Free time 就四圍走.
雖然學校地方細過隻蟻.
不過我好嚮往自己一個在Lunch時食完飯"跑樓梯"
That means 自己一個行上行落,,四圍行.. 呵呵 ~ (怪癖的.)
此外,, 我參加了不少課外活動.
田徑,,,,羽毛球(做馬的),,,,冰曲,,,,排球,,,,Band (五樣有四樣都係P.E :D )
and then, 逄星期四跟......(閱讀全文)