C.W KWOK Blog -)
Black to poat =]
Play togerther =]
Smile forever =]
love_wing217
暱稱: (- 死蔥 OvO
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
此用戶已逃 [=]
唔 好 意 思
解剖白老鼠 =]
琴日 + 今日
五行欠打 !
文章分類
全部 (139)
死蔥 HuNdReD AsKinG (10)
死蔥 NoTe (98)
死蔥 TalK ShOw (27)
每月文章
好友名單
◆六年級生涯簡述◆
◆2009年9月1日
六年級學生正式踏入
小學生涯的最後一年
◆2009年6月11日
全港小學因H1N1停課
直至六月二十六日
◆2009年6月24日
教育局宣佈全小學
因H1N1繼續停課,
今學年不會再復課
◆2009年6月26日
家長到學校
為子女拿功課
◆2009年7月7日
六年級中一派位放榜,
家長跟同學一同回校
◆2009年9月19日
各位畢業生回到母校
進行畢業典禮,謝師茶會
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
祝各畢業生前程錦繡!
2010 年 5 月 2 日  星期日   酷熱


琴日 + 今日 愉快 分類: 死蔥 NoTe

琴日係 飛達新星田徑比賽.

我玩4x100.

我朝早7:00 同黃靜,,周海,,儀婆一齊食早餐.

之後搭地鐵去灣仔運動會.

10:05 黃靜 --- 跳遠 (季軍)

Lunch去旺角食. 

17:10 \   95-97年組 4x100  \ PLKno.1College \ 1 heat 1 line.

亞軍 - - - 57"60

7:00 p.m swim  =3= 累 ~!

-------------......

(閱讀全文)

2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


五行欠打 ! 疲倦 分類: 死蔥 NoTe

入 Blog 不留者,,

五行欠打 .

 即使是一個簡單的 "CM"

也能給我窩心的甜..

求求你.. XD

我擅於把你的名字寫好 xdd

2010 年 4 月 29 日  星期四   雷雨


決心重新過著以前的生活 ! 開心 分類: 死蔥 TalK ShOw

我發覺我近排好似忙咗..

就好似之前咁.  日日一有Free time 就四圍走.

雖然學校地方細過隻蟻.

不過我好嚮往自己一個在Lunch時食完飯"跑樓梯"

That means 自己一個行上行落,,四圍行.. 呵呵 ~ (怪癖的.)

此外,, 我參加了不少課外活動.

田徑,,,,羽毛球(做馬的),,,,冰曲,,,,排球,,,,Band (五樣有四樣都係P.E  :D  )

and then, 逄星期四跟......

(閱讀全文)



日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 1354
今日人氣: 0
累積人氣: 10364
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
時間
## 史立莎時鐘 ##