今日我先發覺王sir真係好勁...原來佢打o太好勁啊<---得依樣係勁
英文堂又同老師嘈...佢講一巨我講番一巨...哈哈...同佢係咁講...有我講冇佢講,有我講冇佢講
通識果陣又係跟唔上啊...老師係咁講我就係咁發夢...正啊:]
數學老師又好似女人黎月經咁...火到死
音樂唱大長針...悶...搞到我手指唔聼話
電腦老師冇番...我好開心啊...代課老師好87...咩都要IT D人黎整...冇膽
中文作文啊...頂頂頂,唔識...哭
放左學本身諗住去啦啦隊...點知冇人...唉...失望