今日同CHI.珊,星,日,妹妹,姐姐去左食韓燒
唉,,,搵黎搵去都搵唔到,,,其實只不過係遠,
之後就諗諗下就去唱K,點知又係天角咁遠
所以都係去左韓燒,
好好玩,,,星同日係咁嘈,都唔知有咩好嘈,佢地兩個一定要嗌WIN對方先停,
芝佢有D雞燒唔熟同有D唔想食就食到幾口,點知佢地比張野昆左
話5克就罰10蚊,搞到佢食又唔係唔食又唔係,
珊佢仲張舊雞放係D茶到,D唔知咩又放係個爐到,
哈哈,,,
之後佢地玩泡冰,搞到好多但又唔想食,所以都係放係個湯底到,
個清湯底好多油-3-.食食下先記得左係要食雪糕,哈哈
等佢地去左WC就突燈去拎雪糕,等佢番到黎就引佢食雪糕,
點知引佢唔到,佢仲話引佢唔到,話佢屋企有喎,
所以佢都係唔食,,,,
食飽飽,散左之後就同星佢去左天盛搵蛋蛋同靚星,
係小寶面前講「葉問」.之後我就冇留意到佢,佢就一腳咁踢左落去我條野到,痛到我「貴」左係到
之後佢仲要請我食雞翼,痛啊.
之後就落左去,同JJ佢地一齊,
JJ佢搵左E生睇暗瘡,白左又滑左.
下次再同佢地去食「瘦C」
大家唔好去韓舍啊,D人服務差爆爆爆
|