| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
病都出左去玩??勁野,,  |
今日D時間真係過得好快喔~唉,,19號又要返果D唔知乜Q((識認班))唔想返呀,,不過我唔會嫁,,因為我會聽你話嫁麻,,今日我地幾個去左媽媽屋企到玩左一陣,,,無啦啦媽媽個家姐返黎喎,,我地個個驚到死死下,,因為係唔俾人上嫁麻,,跟住我地走左去九龍,,媽媽就去左玩冰,,因為我地唔識所以我地無去到玩..仲之今日就好好好玩啦,,
|
| 刊登時間︰2006-07-16 02:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
我入到明愛啦,,但係又要讀多一年中 1 ,,想死  |
今日我去左睇醫生啦,,((今日我先知道原來俾人關心果種感覺係好開心嫁,,))佢地個個都話我做咩唔睇醫生呀,,係咪想快d死呀你,,我知道佢地唔係話我,,而係關心我呀,,
今日又係好辛苦,,但係睇左醫生之後都ok啦..訓左成晚,,
好好好好好好好好好好好開心呀,,我入到明愛啦,,但係又要讀多一年中 1 ,,想死,,不過都好過無,,起馬我可以日日見到你先啦,,^^ |
| 刊登時間︰2006-07-15 12:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|