2007 年 9 月 3 日  星期一   陰天

 

開 學 第 1 天 /\/\"

咁 耐 冇 打 日 記 都 冇 人 泥 睇 下 -.-"
想 點 先 ??
好 似 吾 係 幾 好 咁 啵 !!
今 日 係 上 課 的 第 1 天 X-)
但 D HW ..
天 日 要 交 LA /.\"
死 LA ..
點 好 ??
BABBAB HELP >33333<
生 病 .......


刊登時間︰2007-09-03 04:00 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]