|
2007 年 9 月 3 日 星期一 |
| 開 學 第 1 天 /\/\" |
咁 耐 冇 打 日 記 都 冇 人 泥 睇 下 -.-"
想 點 先 ??
好 似 吾 係 幾 好 咁 啵 !!
今 日 係 上 課 的 第 1 天 X-)
但 D HW ..
天 日 要 交 LA /.\"
死 LA ..
點 好 ??
BABBAB HELP >33333<
生 病 .......
刊登時間︰2007-09-03 04:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 390 | »
|