lovebb1223 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
  人氣:569 
 
愛一個人...
能夠遇到自己喜歡的人 是一件最幸福的事 所以一定要好好珍惜 無論遇到咩問題都唔好輕易放棄 只要你愛佢 就任何問題都可以解決到
 
 
我 的 資 料

暱稱: 愛一個人...
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
2008-04-10
2008-03-31
2008-01-09
2007-08-10
2007-06-13
日 誌 分 類
全部 (20)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天
   
好攰呀~"~ 不安

呢幾日好忙好多野做/.\好攰呀>.<

星星豬  我唔係唔開心唔寫日記 而係我真係太累啦/.\仲有呀 果日我都冇時間覆你 sor呀/.\

琴晚我都有上黎望過下 見到你留言俾我 不過真係太累都係冇寫去左訓~"~ 而家我返緊工ga 我見呢個時間冇乜人 偷偷地寫下 驚你擔心我/.\不過我冇野呀 唔洗擔心^^"

(第6回)

終於到左阿nat同wayne見面果日,出乎意料地 當wayne見到阿nat ge時候,wayne已經愛上左阿nat,好快佢地仲一齊左tim,不過.............當佢地相處左一段時間,阿nat發覺同wayne一齊好唔開心,點解呢?wayne對阿nat好好ga,點解會唔開心呢?原來..............阿nat覺得wayne同自己諗ge野好唔同,甚至覺得wayne好幼稚,同佢一齊好辛苦, 阿nat諗左好耐,都係覺得同wayne分開會好d(點算呢..........點同佢講好呢...............)

阿nat:我有d野想同你講..............

wayne:做咩?

阿nat:不如...................我地分開 唔好一齊.....................

wayne:....................................(停左好耐) 點解?

阿nat:我覺得我地唔夾 我地諗ge野好唔同

wayne:你覺得我諗ge野有咩唔同??我改啦 好唔好?

阿nat:冇用ga 可能你而家可以就我改到 但時間耐左又會一樣 唔好哂時間係我身上(阿nat覺得對wayne一定要決絕d先得 唔可以再心軟 咁會浪費左大家ge時間係一段冇結果ge感情度)

wayne:俾多次機會我好唔好.................?

阿nat:唔好(其實阿nat都有d唔開心 但始終wayne仲細 阿nat覺得唔好哂左wayne ge時間 為有好狠心咁拒絕左)

跟住阿nat就轉身走左,當阿nat每晚再online ge時候,已經再見唔到wayne出現............心有d唔開心,不過阿nat冇後悔過,亦覺得自己做得岩,時間可以沖淡一切,好快.... 阿nat就冇事

 而阿nat亦都繼續佢ge online game,之前識開ge game fd 都冇玩了,但阿nat好快就識到一d新game fd,每晚一齊打,嘻嘻哈哈 開開心心又過一晚,係呢段日子裡面 阿nat有好多game fd追佢,叫阿nat做佢地ge老婆,但係阿nat都冇理到(阿nat唔係唔想理 以前俾人關心果種感覺,阿nat其實好想擁有,雖然阿nat好易鐘意一個人,但就唔會係男仔都鐘意ga ma,對果d完全冇feel,真係冇辦法....................)直至佢ge出現~~~~~~~~~~~~> steven 令到阿nat改變好大ge人, 究竟佢ge出現會係點?

待續^^"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天
   
@o@......... 滿足

今日心情好返好多啦 不過身邊好似好多人都唔開心/.\唔好唔開心啦你地 訓醒覺就冇事ga啦^^"

今日都做一樣野 哈哈.........唔講你地知= =v(未試過做 未做之前有dd緊張  不過都係做左 都開心ge^^)嗱嗱嗱.....你地唔好諗衰野呀= =唔係你地諗果d呀\./

仲有 笨國 生日快樂))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 佢都係睇唔到~"~不過都講下啦

(第5回)

wayne:hi...............

阿nat:hi......我冇諗過你仲會同我講野...........

wayne:我.............好掛住你.....可唔可以俾多次機會我.....?

阿nat:但係你接受到果樣野咩?

wayne:我都諗左好耐......但係我真係好掛住你.......俾d時間我試下去接受

阿nat:咁.......好啦.......(其實阿nat覺得.....如果wayne都係接受唔到 咁咪又會再傷多一次囉..... 但係阿nat係一個好易心軟ge人 終於都答應左)

過左一排wayne又再次約阿nat出黎啦 今次阿nat答應左(因為wayne已經知道阿nat大過佢) 但係阿nat都擔心一樣野 當真係見左ge時 候 wayne會接受唔到好似同個家姐出街咁......

終於......到左約會果日.............

待續................^^"

聽晚見>3<

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »