呢幾日好忙好多野做/.\好攰呀>.<
星星豬 我唔係唔開心唔寫日記 而係我真係太累啦/.\仲有呀 果日我都冇時間覆你 sor呀/.\
琴晚我都有上黎望過下 見到你留言俾我 不過真係太累都係冇寫去左訓~"~ 而家我返緊工ga 我見呢個時間冇乜人 偷偷地寫下 驚你擔心我/.\不過我冇野呀 唔洗擔心^^"
(第6回)
終於到左阿nat同wayne見面果日,出乎意料地 當wayne見到阿nat ge時候,wayne已經愛上左阿nat,好快佢地仲一齊左tim,不過.............當佢地相處左一段時間,阿nat發覺同wayne一齊好唔開心,點解呢?wayne對阿nat好好ga,點解會唔開心呢?原來..............阿nat覺得wayne同自己諗ge野好唔同,甚至覺得wayne好幼稚,同佢一齊好辛苦, 阿nat諗左好耐,都係覺得同wayne分開會好d(點算呢..........點同佢講好呢...............)
阿nat:我有d野想同你講..............
wayne:做咩?
阿nat:不如...................我地分開 唔好一齊.....................
wayne:....................................(停左好耐) 點解?
阿nat:我覺得我地唔夾 我地諗ge野好唔同
wayne:你覺得我諗ge野有咩唔同??我改啦 好唔好?
阿nat:冇用ga 可能你而家可以就我改到 但時間耐左又會一樣 唔好哂時間係我身上(阿nat覺得對wayne一定要決絕d先得 唔可以再心軟 咁會浪費左大家ge時間係一段冇結果ge感情度)
wayne:俾多次機會我好唔好.................?
阿nat:唔好(其實阿nat都有d唔開心 但始終wayne仲細 阿nat覺得唔好哂左wayne ge時間 為有好狠心咁拒絕左)
跟住阿nat就轉身走左,當阿nat每晚再online ge時候,已經再見唔到wayne出現............心有d唔開心,不過阿nat冇後悔過,亦覺得自己做得岩,時間可以沖淡一切,好快.... 阿nat就冇事
而阿nat亦都繼續佢ge online game,之前識開ge game fd 都冇玩了,但阿nat好快就識到一d新game fd,每晚一齊打,嘻嘻哈哈 開開心心又過一晚,係呢段日子裡面 阿nat有好多game fd追佢,叫阿nat做佢地ge老婆,但係阿nat都冇理到(阿nat唔係唔想理 以前俾人關心果種感覺,阿nat其實好想擁有,雖然阿nat好易鐘意一個人,但就唔會係男仔都鐘意ga ma,對果d完全冇feel,真係冇辦法....................)直至佢ge出現~~~~~~~~~~~~> steven 令到阿nat改變好大ge人, 究竟佢ge出現會係點?
待續^^"
