|
|
day off |
|
今日好左好多啦...食d藥個人仲係好想訓
問你:愛唔愛我?
答我:愛呀
問你:有幾多?
答我:超級無敵勁勁勁非非常常常常非非咁多呀.
問你:我地性格係咪唔夾啊?
答我:夾到爆炸
你答得梗x轉既...我只係肯定下^^"
近排好鍾意聽側田既情歌同埋beyonce-deja vu
為了愛我真受夠傷 但有過愛的分享
為了每次打敗仗 我哭得最響
沒有博愛的技倆 有幾好亦自量
不去用腦想 牽掛又會有幾傷
* 聽遍最浪漫纏綿的歌
聽幾多次也落淚的歌
我才明白愛恨因果 懂得心痛要恭賀
興奮妒忌苦惱怨恨完全憑心魔
然而無論有幾多愛錯
那紀念屬我 開心比苦惱多 *
# 其實傷心都不過為愛 (誰又懂得愛)
同樣知 活得開心靠愛 (愉快的意外)
情像一首歌可一總可再
失戀後幸運在能重頭戀愛
付出過偉大到放開
沒有得到好報不悔改 (沒有得到好報便分開)
(亦勝孤單一個沒戀愛) #
@ 明白我 生死都也為愛 (存亡亦靠愛)
孱弱得 為了一粒砂感慨 (相戀要慷慨)
人存在世上 若要悲壯過
便投入愛海 沒有害 (痛快好痛苦)
怕接觸痛苦 白過都活該 (全為怕分開)
誰亦未信首先相信愛 @
Repeat * #
知不知錯 亦但求被愛
苦戀的 大概與某個他比賽
單戀的 設法參透怎去活到死也要戀愛
Repeat # @
聽遍世上勾引眼淚能迷魂的歌
纏綿華麗已經綁架我
美化了我眼淚算得甚麼
|
|
刊登時間:2006-09-16 03:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
day off |
|
dat off ..病左...訓左成 日..成個人分迷狀態..
病左都唔想俾阿媽知...
6點幾叫我去買送...
死撐住去買...以家9點半仲未有飯食...
好餓><"
很想要求 你會三更半夜陪著我
然而我怕 我的聲音你已聽得太多
怎麼可能要你每次開心快樂全為我
還怪你 你跟知己也見得比我多
期待你的花會開
其實自己也都討厭期待
恐怕正式真實戀愛
痛恨明日也許分開
這麼不知所謂怎麼愛
為何還沒有初吻 便要怕失戀
約會未完便掛念
傻得我晚上過份期求明天
以為你會在眼前
為何還沒有吵架 便怕與你開戰
每日面臨你考驗
頭一次顧慮我沒動人條件
懷疑全是我問題 沒發現
明知單戀驚險 但我還未脫險
如果初戀膚淺 怎麼我會興奮狂熱
但卻又甚麼都怯
明知單戀驚險 但我還未脫險
如果初戀膚淺 怎麼我會興奮狂熱
甚麼都想 甚麼都怯
|
|
刊登時間:2006-09-15 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 211 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|