















![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日:2006 年 8 月 14 日 星期一
今日的無聊題目:8月14號~8月25號
好耐無打日記啦~ 皆因返左大陸! 由今個月14~25號~ 當我返到最熟悉的車站, 真係好好好好開心ar~ 自己差唔多行到樓下, 阿妹同細姥就來接我... 都係個度的夕陽最靚~ ................................................ 日日好早就迫我個妹同細姥起身~ (係佢地叫我起身差唔多) 日子都係差唔多咁啦! 但係就唔覺得悶~ 因為係同我最like的人一起啊嗎~ 8點到起身~ 食完早餐開始睇電視: TOM AND JERRY(我好LIKE的卡通片) 愛情魔髮師(雖然睇左3次,不過都OK) then就打牌~ ................................................. 到左12點30就食飯, 食完又打牌, 再打庥雀, 又睇電視(大陸多好多個台啊~仲唔睇返夠本咩) 睇完就落去樓下食野, 好好味啊~ 真係食極都唔厭啦~ 食完6點幾返屋企再食飯~ 我真係肥左好多ar~ 休息一陣先~ 再落去打badminton同cycling 9點差唔多10點返到屋企睇電視~ 又食我阿妹煮的面, 好好味ar, 搞到我鬼咁慚愧, 我煮的無咁好食ar~ 12點就係床到又打牌, 1點先訓教.....zzzzzzz 有時都有去街lor~ 行到鬼咁累..............
刊登時間︰2006-08-26 12:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||