就快到情人節喇! 不過!金日又用左自己几百蚊! 都吾知夠吾夠用! 唉!!!!!!! 點解甘多人搵我笨的啊! 係吾係我死蠢呢?
金日好凍,又落左小小雨! 金日去左好多人到buy年! 去左我大伯父到,佢戈到隻貓一見到我就跳上我到! 我走去邊佢跟住我!我去洗手間佢又跟住我去! 不過佢好好玩! 金日搵得好小利是T_T
金日是年三十! 金晚有好多餸! 有鮑魚,有帶子還有好多野! 吾寫喇! 不過放假戈几日真係好悶啊! 快悶死我喇!
金日me病左! 去睇左e生!e生話我有腸胃炎! 唉! 好病吾病e+先黎病! 真係慘! 好辛苦!
金日係年廿八! 我一早就比人叫醒左!要我去打掃! 金日打掃左几粒鐘! 雖然好好玩,但係真係好累!
金日去左be-1買左k-swiss! 不過要我出左100蚊! 佢離我反大6仲有3日! 好快就到喇! 冇咩野寫了!
金日又落雨喇! 本身想反中心練習的,點解又反吾到! 金日同monkey傾左佢家鄉在哪! 佢自己話三鄉! 我想問三鄉距離順德有几遠? 我下個星期要反大6喇! 因為我啊爺同我家姐生日! 所以我地要反! 不過反到澳門就吾知邊個可以同我去玩喇!
金日超吾開心! 金日早上!我問我啊妹(靖儀)d野! 問佢點解佢有時甘多野做! 佢就同我講佢d野只有上年d人同佢7班個啊哥先知! 我就問佢係吾係我吾了解佢! 佢又話吾係!我都吾知佢話ed野比我聽想我點! 吾知我係吾係真係吾了解佢呢? 佢之後又send左個信息比我! 話吾想我再有下一次話我吾適合做佢啊哥! 佢就會嬲!但係我真係吾想佢嬲!不過我又想做佢啊哥! 但係又吾了解佢! 有冇人可以話比我聽點先可以了解佢啊! 我金日就好吾開心喇!
金日開始放假喇! 金次成績有小小上升有d開心! 不過要做寒假工課! 我個fd monkey個blog又鎖左! 又吾比我睇喇!佢話有dc人野寫左係到! 吾比我睇! 唉! 冇野寫喇!
金日終於暖反d喇! 金日同左d fd去見工! 點解比佢地點左出來! 佢地話天日先見! 佢地仲話天日見有好大機會見到! 之後去左fish屋企,見d fd玩大富翁! 睇睇下冇覺得悶就反左屋企喇!