Esther
lovebyesther
暱稱: Esther
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« January 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-07-28
愛-33-
2008-05-29
2008-04-04
2008-04-02
文章分類
全部 (96)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 96
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 1111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


2008-03-27 分類: 未分類

 

靜係執左兩張相..其他無咩心機執了..聽日先再執啦..

琴日影既貼貼x4

babe   babe2   babe3   babe4  

第三張相好正呢!!

執左既相對比

z138163697  --> BABY01  

m138163743  -->

WITH KA  

未執既相

m138165134   m138166021  

仲有我同Emily影既相未得閒入呢!! 睇住咁多先啦^^"



2008-03-27 分類: 未分類

26 March, 2008

今日都係要返工..超倦..企足成日..無咩點抖過..嘻嘻..不過超麻煩既係今日落雨..放工之後, 即刻搭車過MK..其實放工個陣已經倦到想死..腳超軟呢..不過為左我地四個超級好朋友仔難得既聚會, 一定點都要出黎..嘻嘻^^" 去到MK, 落左MK88搵Cookie, Wanka, Emily..玩左一首DDR..我無咩力跳..又想玩..Cookie比左一首我玩.. Thank You呢!! 跟住, 就上左冒險行左一個圈..我地四個就去左味千食野..食完, 再去影貼貼..好靚呢!! 影完, 就搭車返上水lu..行得勁快..勁倦呢!! 上左火車, 又係瘋狂影相一番..

期待下一次既聚會呢!!執執d相先放上黎^^"



2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


2008-03-06 分類: 未分類

呢排影左好多相相呢!!嘻嘻^^"

20080304a  <--wif妹子Mic係銅鑼灣影架^^"

20080223b  <--wif 2妹, 餅係MK影

20080229005  <--wif 2妹

20080305002  <--隻公仔, 妹子Mic送比我架..仲有隻黑色..係老公度

20080305004  <--嘻嘻^^"

20080305009  <--尋日係香港仔唱K..個間K房裡面其中一個牌..我覺得好好笑..



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


2008-03-05 分類: 未分類

今日11點起身..整晒野..本來約左傻婆出銅鑼灣..傻婆話都係今日陪我出MK搵左先..搭車落MK..係新之城join傻婆..結果兩個傻婆乜工都無搵到..行街..4點幾, 傻婆過觀塘..我就搭車過香港仔..呀賓去車站接我..去左Neway唱K..有好多人..大部份我都識既..唱左ok多首歌..好耐無唱過K了..期間, 老公同好多fd仔打黎搵我..收到老公電話真係超級開心呢^^" 老公" 吾知我地幾時可以唱KK呢?!! 唱到7點幾, 呀賓送我去搭車..thank you^^" 搭車返沙田, 再轉車返上水..返到上水, 杰佬就搵我..同杰佬周圍hea..本來係我提議話落孖8打機..點知去到, 我就無玩到..11點行返hm..返到hm, 沖涼, 食飯..

老公" 我愛你我愛你!! 永遠只愛你一個^^" 兩日無見你啦..好掛住你丫>3< 今日買左條吊咀比你唷//希望老公你會中意啦..老婆愛死你一個



2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


2008-03-04 分類: 未分類

今日12點起身..同妹子Mic傾電話..哈哈..用電腦..整野食..3點搭車出銅鑼灣join妹子..同妹子影貼紙相..行街..去星巴克飲野..落機鋪打機..7點度, 就搭車走..返到上水join老公..陪老公係彩園同佢契媽個d食飯..仲上佢契媽屋企..又係天平..11點度, 老公返我回家..

謝謝妹子送比我同老公既公仔唷^^" 結婚?? 哈哈>.< 吾知幾時呢!! 錫晒你..妹子