今日11點起身..整晒野..本來約左傻婆出銅鑼灣..傻婆話都係今日陪我出MK搵左先..搭車落MK..係新之城join傻婆..結果兩個傻婆乜工都無搵到..行街..4點幾, 傻婆過觀塘..我就搭車過香港仔..呀賓去車站接我..去左Neway唱K..有好多人..大部份我都識既..唱左ok多首歌..好耐無唱過K了..期間, 老公同好多fd仔打黎搵我..收到老公電話真係超級開心呢^^" 老公" 吾知我地幾時可以唱KK呢?!! 唱到7點幾, 呀賓送我去搭車..thank you^^" 搭車返沙田, 再轉車返上水..返到上水, 杰佬就搵我..同杰佬周圍hea..本來係我提議話落孖8打機..點知去到, 我就無玩到..11點行返hm..返到hm, 沖涼, 食飯..
老公" 我愛你我愛你!! 永遠只愛你一個^^" 兩日無見你啦..好掛住你丫>3< 今日買左條吊咀比你唷//希望老公你會中意啦..老婆愛死你一個 |