| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
| 2006-06-29 |
分類: 未分類 |
哈哈...今日好開心牙,,
我好早就起身啦,,#
去唱Kkkk牙,,哈哈..好開心牙,,= =
唱到一點就去買鞋啦^^*買左好耐牙= =
唔知買咩鞋好啦...= =
好煩牙>w<哈哈,,,,
唔知點解,,我好似笑多左牙,,**
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈,,,,我要笑多dddd牙
買左鞋有人叫我去游水牙,,,"本身去游水咖,,
但係我泥排唔游得水牙,,,如果我去游水,,哈哈
個泳池唔洗要啦,,,"我好想去游牙,,,
唔打啦,,哈哈^^
|
|
|
哈哈...
留言呀..
我日記板有尿片
-3-"係賣期個日
D相黎架,,
|
網主回覆
哈哈
有人牙,,= = Posted at 2006-06-30 10:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
尿片 於 2006-06-29 05:13 PM 發表:
算你有d公德心..知道會整爆人個swimming pool^^"
|
網主回覆
死人尿片..
好衰牙你,," Posted at 2006-06-29 05:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|